|
Siden oprettet 15. januar 2003 Siden opdateret 16. november 2009 Til forsiden Til sporvogne Tilbage |
Aarhus Omnibus Selskab
Aarhus Omnibus Selskab kørte fra Østbanetorvet og fulgte den tidligere linjeføring gennem byen til Banegårdspladsen, hvor den kørte ad M.P. Bruunsgade og Jægergårdsgade til Frederiks Allé. I 1901 forlængede linjen ad Frederiks Allé til Lundingsgade.
På kortet er indsat link til fotografier, som viser omnibusser i drift på linjen de pågældende steder. Ellers følg nedenstående links. |
|
Til forsiden
Til toppen Tilbage |